12 April 2022

10 November 2020

GAYA TIDUR MENGGAMBARKAN SIAPA ANDA

 

 

1. Sekiranya anda tidak dapat tidur tanpa melutut sambil berbaring di sisi anda, maka anda adalah orang yang tenang dan boleh dipercayai. Tidak mudah menyinggung perasaan anda, dan anda tidak takut akan masa depan. Anda tersenyum walaupun pada pagi musim sejuk yang paling menyedihkan, dan dapat menyesuaikan diri tanpa masalah dengan hampir semua perubahan yang berlaku dalam hidup anda.


2. Sekiranya anda tidur dalam keadaan janin, anda sering merasa perlu dilindungi, difahami dan bersimpati. Dengan melengkung dengan cara ini, anda cuba melepaskan diri dari masalah yang anda hadapi di dunia di sekeliling anda. Tempat terbaik untuk bakat dan potensi anda ialah melukis gambar, belajar menari, atau menulis blog.


3.  Sekiranya anda tidur terbaring di perut anda dengan tangan dan kaki melekat, maka anda adalah pemimpin. Anda bersikap impulsif dan mengambil inisiatif, dan pastikan terdapat ketenteraman dalam kehidupan peribadi dan profesional anda. Anda kemungkinan besar lebih suka merancang semuanya terlebih dahulu dan bukan peminat kejutan. Anda mampu bertahan dan rasa tanggungjawab membantu anda mencapai kejayaan yang besar.

4. Sekiranya anda tidur berbaring di punggung, maka kemungkinan besar anda adalah orang positif yang mencintai kehidupan, yang biasa berada di pusat perhatian dan suka berkawan baik. Anda bekerja dengan gigih dan berterusan, tetapi dengan cara yang rasional, lebih suka selalu mengatakan yang sebenarnya. Orang yang tidur dalam kedudukan ini sering mempunyai keperibadian yang sangat kuat.

5. Sekiranya anda tidur seperti seorang prajurit yang sedang diperhatikan, berbaring di punggung dengan tangan di sisi anda, maka anda mungkin orang yang dapat menyesuaikan diri, yang tahu apa tujuan mereka dalam hidup dan dengan sepenuh hati berusaha untuk mencapainya. Anda boleh bersikap tegas, berani dan menuntut, tetapi anda menuntut lebih banyak daripada diri anda.

6. Sekiranya anda tidur seperti burung bangau, dengan satu kaki dinaikkan, kemungkinan anda mempunyai keperibadian yang tidak dapat diramalkan yang sering ditarik ke semua jenis pengembaraan, sementara mood anda dapat berubah dengan cepat sehingga dapat membingungkan mereka yang berada di sekitar anda. Selalunya, anda merasa sukar untuk menentukan dan membuat pilihan. Secara keseluruhan dalam pekerjaan dan kehidupan secara umum, anda mempunyai pilihan untuk kestabilan, kedamaian dan ketenangan, dan ketelitian.

Dan jika anda tidur dalam pose yang berbeza daripada satu, maka itu adalah tanda bahawa anda mempunyai keperibadian pelbagai aspek yang mempunyai kedalaman tersembunyi bahkan anda sendiri belum dapat memahami sepenuhnya.

 

 

No comments: