12 April 2022

27 February 2013

Doa Membatalkan SIhir - Surah Yunus:81

Surah Yunus 81

Tekankan bacaan pada ayat: Innallaha sayubtiluhu





falammaa lqaw qaala muusaa maa ji/tum bihi ssihru innallaaha sayubthiluhu innallaaha laayushlihu 'amala lmufsidiin

[10:81] Maka setelah mereka lemparkan, Musa berkata: "Apa yang kamu lakukan itu, itulah yang sihir, sesungguhnya Allah akan menampakkan ketidak benarannya" Sesungguhnya Allah tidak akan membiarkan terus berlangsungnya pekerjaan orang-yang membuat kerusakan.



3 comments:

Umar said...

Saya penderita sihir, selama 20 tahun ini saya di serang setiap hari, Badan saya terasa Panas Menggelegak, Kaki terasa seperti terkena renjatan elektrik, Di hidung terasa seperti di Cucuk Jarum, Di Mata-Telinga-Leher seperti ada benda Panas yang begerak-gerak, dibahagian Belakang Kepala Terasa berat - Sakit. Di sebelah Malam tidur saya diganggu, saya hanya dapat tidur 2 jam setiap hari. Penyihir itu telah mengunci dengan sihir, fikiran saya - hati - mata dan mengetahui dimana saya pergi - Dengan siapa saya berjumpa. saya sangat bimbang diperangkap.Mohon doakan saya-Lemal
Allahallahsatu@gmail.com

Unknown said...

Abg. Saya pun derita sihir. Alhamdulillah makin nak lega.. Setakat lani 3 perawat yg bantu dan serasi dgn saya

Sahaya emy said...

Rajin minum air yg dibacakan ayat2 ruqyah surah yunus 81-82, Alfatiha, 3 Qul...dengarkan ayat ruqyah setiap hari...terpenting zikir jangan dilepaskan.
..